Polub mnie!

wtorek, 4 czerwca 2013

,, Potrzebuję jeszcze trochę czasu na zbudowanie autorytetu''- Dawid Podsiadło

Śpiewa dla Curly Heads i Reaching For Sun. Publiczności dał się jednak poznać przez występy w ''X-Factorze'', w którym triumfował rok temu. 28 Maja ukazał się pierwszy jego album ''Comfort and Happiness''. Ja nie mam wątpliwości, że takiego artysty brakowało na polskiej scenie muzycznej. Krótka wymiana zdań, dla Podsłuchalni- DAWID PODSIADŁO!

Mateusz Grzeszczuk: Pan Bogdan Kondracki. Współpracowała z nim Monika Brodka i Ania Dąbrowska, czyli wokalistki, które podtrzymały swoją karierę muzyczną, po sukcesie w programie telewizyjnym. Gdzie narodził się kontakt, dlaczego akurat ten kompozytor?



Dawid Podsiadło: Ponieważ mieliśmy okazję już razem współpracować przy okazji duetu „Heart Pounding” z Karoliną Kozak. Znaliśmy się i wiedzieliśmy, że działamy bardzo sprawnie.

Mateusz Grzeszczuk: Jesteś fanem komedii romantycznych, gier komputerowych i filmów o zombie. Co polecasz wszystkim koneserom kina i gier?

Dawid Podsiadło: Zawsze mam problem ze zgromadzeniem ulubionych rzeczy.. Z filmów na pewno Drive, i wszystkie inne filmy, w których pojawia się Ryan Gosling. Albo Emma Stone. Te filmy warto obejrzeć. Na pewno. A gry.. może podam trzy, cztery bardzo ważne serie dla mnie, chociaż gier uwielbiam naprawdę bardzo, bardzo wiele. Ale ulubione serie: Diablo, Metal Gear Solid, Final Fantasy, Mass Effect.

Mateusz Grzeszczuk: ''Lecę w dół przez błędy z dawnych lat''. Masz dopiero 19 lat, na debiut to jeszcze bardzo młody wiek. Śpiewasz o błędach, tudzież pytanie do Ciebie, czy zdążyłeś, popełniłeś-tych muzycznych już wiele w swojej przeszłości? Czy jednak uważasz, że wszystko od samego początku brnie dobrą drogą?

Dawid Podsiadło: Muzycznych błędów wiele nie popełniłem, popełniłem za to trochę tych, które każdy ma na sumieniu. Ludzkie błędy…

Mateusz Grzeszczuk: Dlaczego akurat wybrałeś ''Someday'' Johna Legenda?:)

Dawid Podsiadło: Był to utwór, który w tamtym czasie bardzo mi się podobał, a jako, że lubię śpiewać to co mi się w danym momencie podoba, wybór padł na Someday.


Mateusz Grzeszczuk: Jak dotychczas wyglądała Twoja przygoda z zespołem Curly Heads?

Dawid Podsiadło: W skrócie spotkaliśmy się w liceum, założyliśmy kapelę, zaczęliśmy tworzyć dobrą muzykę, zaczęliśmy ją grać publicznie, próbowaliśmy sił w kilku przeglądach, dostaliśmy wyróżnienie na Jarocinie, zagraliśmy support w warszawskiej Stodole przed Archive, zagraliśmy w Spodku na Odjazdach i jak na razie jesteśmy w finale regionalnym festiwalu Emergenza. Idziemy do przodu. Nieustannie.


Mateusz Grzeszczuk: Na scenie w programie towarzyszyła Ci Katie Melua. Były nerwy przed występem? Z kim chciałbyś współpracować, zagrać na jednej scenie w przyszłości?

Dawid Podsiadło: Oczywiście, że temu wystąpieniu towarzyszyły ogromnie emocje, nie mogło być inaczej. Ale były to jednocześnie jedne z piękniejszych chwil w całym życiu dotychczasowym. Spełnienie marzeń właśnie tak wygląda. A marzę jeszcze o dzieleniu sceny z Julianem Casablancasem i z mnóstwem innych artystów. Mam w planach skomponowanie utworu, który zaangażuje (podobnie jak „We are the World”) setki artystów i zostanie największym utworem w historii. Ale potrzebuję jeszcze trochę czasu na zbudowanie autorytetu.




Mateusz Grzeszczuk:  Dawid, w porównaniu do Eweliny Lisowskiej, czekałeś aż rok na wydanie krążka. To znaczy, że płyta ta będzie bardziej przemyślana, dojrzalsza?

Dawid Podsiadło: Z tego co wiem Ewelina premierę swojej płyty miała również w maju, bodajże 6 maja. Moja płyta jest taka jaka powinna być. Nie wiem czy jest bardziej przemyślana, dojrzalsza. Jest dobra, zawiera moje pomysły, zaangażowała wybitnych ludzi do pracy. Wydaje mi się, że nie powinno się porównywać tak różnych wcieleń artystycznych. Oboje z Eweliną trzymamy za siebie kciuki i wierzymy, że odniesiemy sukces.

Mateusz Grzeszczuk: Jaką rolę w Twoim rozwoju, karierze, pełni, albo pełniła Karolina Kozak? Jest artystką z doświadczeniem, a to może pomagać w podejmowaniu decyzji. Wspiera Cię? Szukasz czasami porady?

Dawid Podsiadło: Bardzo często szukam u Karoliny porady, wspiera mnie nieustannie. Pracujemy nad tekstami, Karola często ma pretensje do moich polskich prób tekstów, ale ostatnio nawet tak bardzo nie atakowała mnie za kilka wersów, które jej podsunąłem. Może idę w dobrą stronę.



Mateusz Grzeszczuk: Plany koncertowe, promocja płyty?

Dawid Podsiadło: Plany koncertowe są, będziemy wywieszali je na facebooku, promocja płyty również nieprzerwanie funkcjonuje.

Mateusz Grzeszczuk: Dzięki serdeczne za rozmowę!


FOT. Źródło : Fanpage Artysty



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz