Polub mnie!

piątek, 5 kwietnia 2013

'' Work with O.S.T.R....I'm a very lucky girl ''- SACHA VEE


W tym roku zaskarbiła sobie serca polskich fanów przez wokal w utworze z O.S.T.R. 'ego i Hadesa. Pochodzi z Nowej Zelandii i uwielbia Polskę! In this year she gained trust of polish fans by singing in a track by O.S.T.R. and Hades. She's from New Zealand and she loves Poland! Dla Podsłuchalni - SACHA VEE!


Mateusz Grzeszczuk: Witaj Sacha! Cieszę się, że zgodziłaś się na rozmowę. Dotychczas nie mieliśmy okazji usłyszenia o Tobie w Polsce. Jak rozpoczęła się Twoja muzyczna przygoda z soulem i jazzem?



Sacha Vee: Moja wyprawa w świat Jazzu i Soulu zaczęła się w młodym wieku. Moja rodzina puszczała dużo muzyki w rodzinnym domu, i wyrosłam słuchając takich sław jak Stevie Wonder, Ella Fitzgerald, Chaka Khan, MJ, Bill Withers, Frank Sinatra, Nina Simone. Moje pochodzenie jest wielokulturowe. Rodzina mojego ojca pochodzi z Holandii a mojej matki z Trynidadu i Tobago. Słuchałam także sporo Reggae, Calypso (Sparrow) i latynoskiego soulu (Buena Vista Social Club). Zaczęłam śpiewać w zespole jazzowym w mojej szkole i w nim w wieku 16 lat wygrałam nagrodę głosu nowozelandzkiego jazzu. Wtedy zdobyłam pewność do kontynuowania kariery śpiewania.



Mateusz Grzeszczuk: Nowa Zelandia- Polska. Dwa odmienne światy! Gdzie narodził się kontakt pomiędzy Tobą a Adamem i Hadesem?

Sacha Vee: TAK! Dwa bardzo różne krańce świata. Obecnie mieszkam w Amsterdamie i w zeszłym roku uczestniczyłam w 'The Voice of Holland'. Dostałam się do pierwszej dziesiątki z dziesięciu tysięcy uczestników. Z stamtąd skontaktowali się ze mną 'Killing Skills' i zapytali, czy nie byłabym zainteresowana współpracują z Joe Kickass. A pod koniec maja 2012 zostałam zaproszona do trasy koncertowej po Polsce by współpracować z O.S.T.R. Bawiłam się świetnie.. Polska UWIELBIA muzykę! Zagraliśmy między innymi na wielkim studenckim festiwalu w Warszawie. O.S.T.R.y, współpracując ze mną, skontaktował się ze mną abym nagrała z nim utwór dla projektu HAOS. Byłam zaszczycona



Mateusz Grzeszczuk: Posypały się do Ciebie wiadomości po kawałku z chłopakami? Pamiętasz może jakiś najmilszy? 

Sacha Vee  Tak, dostałam bardzo dużo wiadomości! <śmiech> Byłam przytłoczona odpowiedziami. Moją ulubioną było: ''Wspaniała robota Sacha! Twój głos w utworze O.S.T.R & Hades był niesamowity! Życzę Ci więcej fajnych piosenek ze znanymi ludźmi, pewnego dnia staniesz się jedną z nich. Pozdrowienia z Polski ;D Florian Imiolczyk''

Mateusz Grzeszczuk: Jeżeli chodzi o Nowozelandzką kojarzy mi się z... OMC. Jeżeli chodzi o rap, soul, jazz- Sola Rosa i Ladi6. Mieliście może okazję współpracować? Słuchałaś kawałków?

Sacha Vee : Sola Rosa poprosili mnie abym nagrała z nimi utwór parę lat temu, ale nie mogłam z powodu podróżowania. chciałabym kiedyś z nimi jeszcze popracować. Znam także Ladi6, ale ona robi swoje. Oboje są świetnymi artystami z Nowej Zelandii, spośród wielu innych!

Mateusz Grzeszczuk: Jak oceniasz Polskę i Polaków ? Zrobili na Tobie pozytywne wrażenie?

Sacha Vee : Ludzie z Polski są jednymi z najbardziej pozytywnych ludzi jakich znam! Każde doświadczenie jakiego doznałam wywołało uśmiech na mojej twarzy. Bycie na scenie, gdy masz przed sobą Polską publiczność jest świetne, bo tłum daje ci tak wiele energii... a mówiąc o pracy z O.S.T.R... powiedzmy że jestem szczęściarą.

Mateusz Grzeszczuk: Miałaś okazję posłuchać polskiej muzyki? Wpadł Ci może ktoś w ucho?


Sacha Vee  Nie, nie udało mi się posłuchać, mógłbyś coś polecić? Bardzo chciałabym posłuchać. Pracowałam jednak z Polskimi muzykami (zespół O.S.T.R.) i są bardzo utalentowani.

Mateusz Grzeszczuk : Hm? Myslovitz, Muchy, Luxtorpeda, Lady Pank! Jak dotychczas rozwijała się Twoja kariera, czym zajmowałaś się wtedy, kiedy nie mogliśmy o Tobie usłyszeć?

Sacha Vee: Po wygraniu nagrody za śpiew, zrobiłam licencjat z jazzu i później dużo śpiewałam z trzema funkowymi zespołami na eventach i w barach, ciężko pracując. Potem zdecydowałam złożyć zespół i w 2010 nagrać EPkę SACHA VEE. Miałam udaną trasę po Nowej Zelandii a debiutowa EPka została wychwycona przez SWEET SOUL RECORDS w Japonii i wydana przez nich w 2011. Od tamtej pory sporo współpracowałam z State of Mind 'Three Dimensions', K+Lab ' Need to Know', Benny Tones 'Chrysalis', Pacific Heights 'Aint gotta hold over me'. Jeszcze kilka w tym roku się pojawi. Zakończyłam magistra w terapii muzycznej, piszę dla różnych artystów, a obecnie pracuję z japońską artystką nad jej zbliżającym się debiutem.


Mateusz Grzeszczuk : Co jest dla Ciebie najbardziej istotne w tworzeniu muzyki?

Sacha Vee: Pozwalam muzyce płynąć wtedy, kiedy chce, więc nie wymuszam jej ani nakładania mojego stylu na utwór.

Mateusz Grzeszczuk : Będziemy mogli Cię jeszcze w Polsce usłyszeć? Może na innych kawałkach?

Sacha Vee: Taką mam nadzieję, prowadzimy rozmowy z Asfalt Records nad zaplanowaniem w tym roku trasy z O.S.T.R. i możliwe że jeszcze zaśpiewam na kilku innych polskich utworach Teraz skupiam się na zakończeniu mojej kolejnej EPki, mam nadzieję wypuścić kilka singli i teledysków pod koniec roku więc chętnie będę chciała zobaczyć co myślą o nich moi polscy fani!



https://www.facebook.com/SachaVeeMusic

www.sachavee.com


English Version

Mateusz Grzeszczuk  Hello Sacha! I'm glad you agreed for an interview. Until now we didn't have a chance to hear about you in Poland. How did your music adventure with soul and jazz began?

Sacha Vee: My journey into the world of Jazz and Soul began at a young age. My family played alot of music in the family home and I grew up listening to such greats as Stevie Wonder, Ella Fitzgerald, Chaka Khan, MJ, Bill Withers, Frank Sinatra, Nina Simone. My background is actually multi-cultured. My fathers family originates from Holland and my mother originates from Trinidad & Tobago (Carribean). So I also listened to alot of Reggae, Calypso (Sparrow) and latin soul (Buena Vista Social Club). I started singing in my school Jazz band and from there at age 16 I won the New Zealand Jazz Vocal Award. I then had the confidence to persue a singing career.

Mateusz Grzeszczuk: New Zealand - Poland. Two different worlds! Where did the contact between you and Adam and Hades started?


Sacha Vee : YES! Two very different sides of the world. I am currently based in Amsterdam and last year competed in The Voice of Holland (TV singing show). I made it to the top 10 out of 10000 contestants. From there 'Killing Skills' got in contact and asked whether I would be interested in a collaboration with Joe Kickass. So end of May 2012 I was asked to tour with them to Poland to collaborate with O.S.T.R. I had an amazing time...Poland LOVES music! We played the huge student festival in Warsaw amongst other venues.
O.S.T.R. having worked with me, contacted me to record the track with him for the HAOS project. I was so honored :)


Mateusz Grzeszczuk: Did you get lots of messages after the song withguys? Do you remember the best one?

Sacha Vee  Yes I did get alot of messages! I was so overwhelmed with the feedback.
 My favourite one was..."Great job, Sacha Your vocal in O.S.T.R. & Hades track is AWESOME. I wish you more cool songs with famous people, some day you will become one of them. Greetings from Poland ;D Florian Imiolczyk."

Mateusz Grzeszczuk: Considering New Zealand's (music?) it reminds me of OMC. When talkin about rap, soul, jazz music - Sola Rosa and Ladi6. Did you have a chance to work with them?


Sacha Vee : Sola Rosa asked me to do a track with them a couple years ago but I was able to due to travels but would love to work with them again sometime. I also know Ladi6 as well but she is doing her own thing. Both very good artists from NZ, amongst many more!


Mateusz Grzeszczuk: What would you say about Poland and Polish people? Did they have a positive impact on you?


Sacha Vee : Polish people are some of the most positive people I know! Every experience I have had has put a smile on my face. Being on stage to a polish crowd feels amazing because the the crowd gives you so much energy....and to be associated and work with O.S.T.R....well lets just say im a VERY LUCKY girl :)

Mateusz Grzeszczuk: Did you have a chance to listen to polish music? Do you have any favourites?

Sacha Vee : No I havent manage to listen, can you reccomend any? Im very keen to hear. Oh I did work with polish musicians though (O.S.T.R.s band) they are very talented.

Mateusz Grzeszczuk: Hmmm? Myslovitz, Muchy, Luxtorpeda, Lady Pank!  How did your career develop, what were you doing when we couldn't hear about you?

Sacha Vee: After winning the singing award, I went onto do a Bachelor of Music (Jazz Vocals) and then sang alot with three different funk bands at events and bars 'working on my chops' (jazz saying). I then decided to put together an originals band and release a SACHA VEE EP in 2010. I went on a successful NZ National tour and the debut EP was picked up by SWEET SOUL RECORDS in Japan, whom released it in 2011. Since then I have done alot of cool collabs with; State of Mind 'Three Dimensions', K+Lab ' Need to Know', Benny Tones 'Chrysalis', Pacific Heights 'Aint gotta hold over me'. With a few more on the way this year. I completed my Masters degree in Music Therapy and I am also songwriting for other artists and currently working with a Japanese artist for her upcoming debut. 

Mateusz Grzeszczuk: What is the most important for you in creating music?


Sacha Vee: Letting the music flow when it wants to, so dont force it and putting my trademark sound on a track.

Mateusz Grzeszczuk: Will we have a chance to hear you in Poland again? Maybe on some other tracks?


Sacha Vee: Yes I hope so, there is already talks with Asfalt Records to plan a tour with O.S.T.R this year and I may be collabing on a few other polish tracks ;) Presently I am focusing on finishing my next EP hoping to release some singles and videos end of the year so I will definitely like to see what my Polish fans think of it!


https://www.facebook.com/SachaVeeMusic

www.sachavee.com



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz