Polub mnie!

środa, 17 kwietnia 2013

''W sieci rap urósł w siłę''- KAZAN


Kazana mialem okazję po raz pierwszy usłyszeć po kawałku ''W sieci'', który nagrał ze współpracy z Pono i Robertem M. zwanym Rozbójnikiem Alibabą. Szerszej publiczności mógł się pokazać poprzez nagranie kawałku do filmu Tajemnica Westerplatte. Dla Podsłuchalni- KAZAN!

Mateusz Grzeszczuk: Nagrałeś kawałek z Pono ''W sieci''. Jak myślisz jak ważnym dzisiaj i czy nieodłącznym musi być promocja w sieci. Wytwórnie, raperzy, ciuchy... Jak ważnym medium był dla Ciebie?



Kazan: Spokojnie można powiedzieć, że to w sieci rap urósł w siłę. Na chwile obecną wytwórnie, firmy odzieżowe, cała otoczka, to już tak profesjonalny i potężny rynek, że media takie jak TV, czy radio zdały sobie sprawę, że nie da się tego już ignorować. Już kolejne pokolenie wychowuje się na polskim rapie, to jest siła w tym momencie. A sam Internet dla mnie to przede wszystkim nie ograniczony dostęp do muzyki.




Mateusz Grzeszczuk: Pochodzisz z warszawskiej Ochoty. Jaki wpływ na Twój rozwój miało podwórko? Ktoś z Twoich okolic również pisał teksty, rapował?

Kazan: Podwórko i ludzie miało ogromny wpływ na mnie, całą młodość spędziłem w miejscu urodzenia i jestem z nim silnie związany. W okolicy pisało i coraz więcej osób pisze, pozdrawiam Waca, Małacha i Tomasa z którymi miałem okazje współpracować.

Mateusz Grzeszczuk: W sieci krąży kawałek ''Reakcja''. Nie myślałeś o tym by nagrać płytę w iście patriotycznym, narodowym stylu?:)

Kazan:  Tematyka bardzo obszerna i ciekawa, ale jak dotąd nie porwała mnie taka idea, ale nie mówię nie.

Mateusz Grzeszczuk: A gdzie się pojawił kontakt między Tobą a Pono?

Kazan: Przy okazji jakiegoś koncertu zgadało się że jesteśmy sąsiadami, zajrzałem parę razy do Pona, po jakimś czasie pojawił się pomysł wspólnego nagrania na album „Wizjoner”, wywiązała się współpraca, dosyć spontanicznie powstawały kolejne nagrania. Pracujemy nad kolejnym utworem na moją płytę.

Mateusz Grzeszczuk: Ktoś kiedyś napisał, że mamy wielki deficyt na dobry uliczny rap. Mamy takiego HST, ale na nim kończy się ten nurt. Zgadzasz się z powyższym zdaniem?

Kazan: Na dzień dzisiejszy mamy na scenie tak różnorodnych artystów, że spokojnie każdy znajdzie coś dla siebie.

Mateusz Grzeszczuk:  Słyszałeś może o Pikeju:)? Jak skomentujesz tego gościa?

Kazan: Ma chłopak fantazje :)

Mateusz Grzeszczuk:  Na przełomie marca i kwietnia miała wyjść Twoja solówka ''Sens''. Czego mamy się po Tobie spodziewać?

Kazan: Na pewno tego że przyjdzie poczekać do września, po drugie tego że włożę maksimum od siebie, stad też opóźnienie.

Mateusz Grzeszczuk: I pytanie standard na koniec. Na stałe związany z wytwórnią PROSTO czy będziesz szukał nowych miejsc dla siebie?

Kazan: Moja współpraca z Prosto ma luźny charakter, byłem gościem na mixtapach Prosto, współpracowałem z Fundacją #1, publikowałem klipy na kanale ProstoTV, nosze rzeczy które szyją. Wszystko jednak ma charakter doraźny, nie jestem jak by to powiedzieć wykonawcą zrzeszonym. Pozdrawiam całą ekipę PROSTO.

Mateusz Grzeszczuk: Dzięki za rozmowę!

Kazan: Dzięki. Pozdro!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz