Polub mnie!

wtorek, 16 kwietnia 2013

,,Tede bez żadnych podstaw zaczepia mnie na swojej płycie''- PIKEJ


Ostatnim czasem- na ustach całej sceny rapowej w Polsce. Wielki wybuch, chociażby w Internecie, rozpoczął się od czasu wrzucenia przez niego ''Wieprz Terror'', dissu na rapera Tede. Człowiek, który ''robi szum, robi szum,  jedzie sobie na fejmie, robi szum, robi szum, jest lepszy od Ciebie''. Pracuje nad nową płytą i ma zamiar porzucić krajowy rynek. Dla Podsłuchalni- Pikej!

Mateusz Grzeszczuk: Czy uważasz, że gdyby Twoje demo ukazało się legalnie, stałoby się w tamtym czasie najlepszym rapowym debiutem?



Pikej: Oczywiście, że nie! Jest zdecydowanie za słabe zarówno lirycznie jak i produkcyjnie. To było tylko demo, nie miało trafić do szerszej publiczności.

Mateusz Grzeszczuk:  Czy nie myślisz, że ciąży na Tobie Twoje nazwisko? Tradycje muzyczne w rodzinie, ciężko 'oderwać' Ci się od myślenia ludzi w ramach tego co tworzą i tworzyli twoi najbliżsi?



Pikej: Wiem o tym, ale mnie nigdy nie kręcił rodzaj muzyki, którym zajmowali się moi najbliżsi. Od dziecka zakochałem się w rapie i wiem że jeśli uda mi się stworzyć naprawdę dobry album, który zostanie doceniony, ja będę czuł się samo zrealizowany.

Mateusz Grzeszczuk:  Pytanie, które często pada w rozmowach o Twoich kawałkach. Czy historie opowiedziane na mixtape Pikeja są prawdziwe, zwłaszcza w utworach "Małolatki" oraz "Czy ty wiesz że ty jesteś wesz"?

Pikej: Tak, obydwie te historie są prawdziwe. Przy piosence, którą ja nazwałem "wesz" naprawdę dobrze się bawiłem, ta laska okazała się naprawdę niesamowicie głupia, więc jak ją pisałem było dużo śmiechu, moi znajomi jak ją usłyszeli też dobrze się ubawili... 

Mateusz Grzeszczuk: Jak myślisz, do jakich słuchaczy najpewniej trafia Twoja muzyka? Pikej nagrywa dla..

Pikej: Ja chce nagrywać dla ludzi którzy tę muzykę kochają jak ja... Mają pozytywny stosunek do życia! Ja nie będę nigdy nawijał o "blokach", wiesz co mam na myśli, nie lubię tego stylu...

Mateusz Grzeszczuk:  Twoja najnowsza płyta, kolaboracje, zwrotki gościnne? Po angielsku, czy po polsku?

Pikej: Na razie na pewno będzie 3 gości dwóch z konkursu, który został ogłoszony i jeden gość, którego na razie nie mogę zdradzić. Cała płyta ma być po angielsku, może pojawi się 1-2 utwory po polsku.

Mateusz Grzeszczuk:  Puściłeś w sieć diss na Tedego. Narobiłeś tym sposobem sporo szumu wokół siebie, nie bałeś się konsenkwencji? Wrzuciłbyś to jeszcze raz?



Pikej: Oczywiście że tak, nie uważam żeby ten kawałek był zły, jest po prostu na luzie nie miałem spiny jak go pisałem. Wkurwiło mnie to, że Tede bez żadnych podstaw zaczepia mnie na swojej płycie, a nie ma ze mną nic wspólnego, ja się mu w jego rzeczy nie wpierdalam, ale postanowiłem mu odpowiedzieć... Jakich konsekwencji daj spokój, czego tu się bać,  proszę Cię ja mam do tego luz...

Mateusz Grzeszczuk:  Potrafiłbyś nagrać jakiś kawałek pod trapowe bity? Czy M. Lichtman byłby wstanie wyprodukować bit w takiej stylistyce?

Pikej: (śmiech) Marian sam jako on nie robi mi bitów, jego firma mi je robiła, a ma w niej kilku młodych zdolnych ludzi. Teraz na płycie będzie kilku producentów. Trap też będzie.

Mateusz Grzeszczuk:  Czy gdybyś miał możliwość zrobienia kariery w Stanach, porzuciłbyś krajowy rynek muzyczny?

Pikej: Tak, bez zastanowienia do tego właśnie będę dążył! Oczywiście raz po raz zawitam wtedy na polskiej scenie.

Mateusz Grzeszczuk: Czyli rozumiem tam jest łatwiej o start, tworzenie muzyki?

Pikej: Na pewno nie, ale jest tam inna mentalność ludzi. W USA Cię dopingują, a nie chcą zniszczyć na samym starcie...

Mateusz Grzeszczuk:  Czy myślisz o nawiązaniu współpracy z raperami z zagranicy?

Pikej: Tak, cały czas nad tym pracuję, mam już nawet pewne kontakty.

Mateusz Grzeszczuk: Wielu ludzi twierdzi, że robisz ''dobrą minę do złej gry''. Ewidentnie nie przejmujesz się hejterami i nadal pozostajesz w stosunku do sprawy pozytywnie nastawiony?

Pikej: Tak, generalnie robię to co kocham i nie robię tego dla kasy, bo ją mam. Chce zrobić coś co wszystkich zaskoczy, mam nadzieję, że mi się to uda, a na hejterów po prostu leje.. (Śmiech)

Mateusz Grzeszczuk:  Piotr Kukulski i Pikej to dwie te same, czy odmienne osoby?

Pikej: Te same, chociaż przez tego drugiego jestem trochę bardziej pierdolnięty w sensie pozytywnym...

Mateusz Grzeszczuk: Dzięki za rozmowę!

Pikej: Pozdro!

15 komentarzy:

  1. On ma talent po mamie - tak samo nawet wygląda,
    Gratujuję Pani Moniko młodzież chyba lubi Pani syna, bo go krulem nazywają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jacek Graniecki16 kwietnia 2013 10:12

    Pikej, sram ci w panczlajn.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz sobie tadzik , nawet on cie jedzie

      Usuń
  3. miszczu... my wszyscy mamy nadzieje, ze nie bedziesz sie przejmowal hejterami i dalej prostował kłamstwa, tworzył i rapowal... szczególnie po angielsku

    OdpowiedzUsuń
  4. PIKEJ KRUL, CZEKAMY NA FEAT'Y Z DR. DRE I JAY - Z!

    OdpowiedzUsuń
  5. Truudne spraawy..


    "No i proszę kolejne oszczerstwo na pudelku zacytowane z Vivy nie mające nic wspólnego z prawdą.. O mnie pisać mogą co chcą, ale takie rzeczy będę prostował. Ponieważ ja tego nie pamiętam, zapytałem się osoby która nigdy mnie nie okłamała i niczego przede mną nie ukrywała o to jak było na prawdę. Moja babcia ze strony mamy powiedziała, że jedyne karteczki jakie pamięta z lodówki na Wierzyńskiego (pamięta to jak dziś bo ją to strasznie zszokowało) to te na jedzeniu zrobionym przez babcie Natalii dla Natalii, która robiła to z nienawiści do mojej mamy i do mnie chociaż ja wtedy miałem ze 2-3 latka i jadłem głównie papki. Papki faktycznie były tylko dla mnie bo nic innego nie chciałem jeść, ale karteczek na nich nie było bo i tak wszyscy domownicy wiedzieli, że to jest dla mnie bo jak mi ktoś to zje, to ja nic już nie zjem innego...:P Żenujące jest to co dzieję się teraz z mediami pomyśleć, że kiedyś uważałem Vive! za wartościową gazetę... Vivo! wyrzuć ze swoich progów nierzetelnych pseudo dziennikarzy!!
    Sorry że niezainteresowani tym muszą to czytać bo interesują się mną.. Jest to żenujące, ale chociaż prawdziwe. Będę prostował wszystkie kłamstwa!"

    OdpowiedzUsuń
  6. "tą muzykę" - fatalnie to wygląda, a w końcu ponoć o tym jest wywiad.

    OdpowiedzUsuń
  7. jaka muzyke? ku3rwa co ty wiesz o rapie

    OdpowiedzUsuń
  8. koham cie pigej nomalnie koham jak niefiem

    OdpowiedzUsuń