Polub mnie!

piątek, 8 lutego 2013

Blog! Start!

W związku z własnymi pasjami dziennikarskimi, chęcią poszerzenia własnych horyzontów-postanowiłem założyć bloga! I to nie byle jakiego bloga:) Zamieszczać będę na nim wywiady, fragmenty rozmów, z tymi wszystkimi, którzy na co dzień mnie inspirują. Przepraszam za szatę graficzną (to będzie z biegiem czasu się zmieniać). Zapraszam wszystkich do komentowania, a ja tymczasem zapowiadam pierwszy wywiad! Moim pierwszym gościem na blogu będzie Kamila Smogulecka '' Luxuria Asaroth''- modelka, która grała w klipach DONATANA z projektu''Równonoc''. Na  punkcie, której oszalała męska część widowni. Niestety sieć bywa uboga o informacje o modelce, a mi udało się uzyskać parę odpowiedzi na nurtujące pytania. Zapraszam niedługo!

1 komentarz:

  1. Czekam z niecierpliwością :) I będę musiała wszystkim moim kolegom udostępnić wywiad :))))

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń